Selasa, Januari 26, 2016

Derma 2.6 billion. Case closed kata AG.

Hahahahahahahaha

Blog ni tak pernah ulas isu politik and aku pun tak minat nak ulas case yg considered closed by AG....i repeat AG whose has been coincidenlly appointed as TH board member just few days prior to today's expected media statement.

Hahahahahaha nak sambung gelak lagi.

So aku wajib percaya jela hujah AG. Dah dia berani sebut kerabat Raja Saudi yg derma takkan dia tipu kot....confirm2 Raja Saudi marah wei kaitkan nama kerabat Saud tanpa asas.

Dahtu nape aku gelak? Hahahahahaha

Aku rasa TDM dh kena check mate la this time. DSN nampak je macam lembik tapi lagi tactical than TDM dalam ilmu politik. 

So apa pulak plot selanjutnya? Hahahaha lantak korangla. Both parties pun tak menyenangkan rakyat. Asyik gaduh rebut kuasa macam la hidup abadi. 

Doa aku supaya mereka berdamai and diberikan hidayah agar Malaysia kekal makmur sejahtera.

Hahahahahahaha......derma derma

Tiada ulasan:

Winter Sonata

Annyeonghaseyo, fellow wanderlust enthusiasts! Join me as I take you on a rollercoaster ride through my unforgettable journey to Korea from ...