Isnin, Mac 02, 2009

Salam perkenalan


Just nak update that nama baru blog ni is nuansa ajam...



salam all...
aku dah lama register address blog ni tapi ntahla tak pernah plak terdetik nak update apa-apa. tetiba malam ni aku rasa gatal tangan nak beblogging..
setelah aku pecah kepala otak memikirkan nama terbaik untuk blog ni, akhirnya aku pilih tajuk lagu kegemaran aku On My Own nyanyian Whitney Houstan. Well personally lagu ni banyak beri inspirasi pada aku setiap kali aku rasa down what so ever...
dalam konteks blog ni, On My Own membawa pengertian bahawa aku bertangungjawab sepenuhnya terhadap apa-apa jua yg dipaparkan dalam blog ni...apa jua yg bakal aku tulis adalah semata-mata pandangan peribadi aku berdasarkan kedangkalan & kelemahan yang aku miliki.
Justeru terlebih dahulu aku mohon maaf jika ada yang bakal terguris dengan apa yang bakal tertulis dalam blog ni nanti sebab orang cakap mulut aku ni kadang-kadang lazer. Ntahla...

Tiada ulasan:

Winter Sonata

Annyeonghaseyo, fellow wanderlust enthusiasts! Join me as I take you on a rollercoaster ride through my unforgettable journey to Korea from ...